دعوت دکتر کشت کار سرپرست دانشگاه آزاد قزوین به حضور پر شور در انتخابات 1400

دکتر اصغر کشت کار، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد قزوین با صدور بیانیه ای ضمن دعوت به حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات 1400 ، بر نقش آگاهی بخشی قشر فرهیخته دانشگاهی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، عضو شورای مرکزی کانون اساتید و دانشگاهیان کشور و مدیر وبینارهای کانون اساتید و دانشگاهیان شورای ائتلاف که به عنوان مشاور تشکل های نخبگان ستاد دکتر آیت اله رئیسی نیز فعالیت می کند، در این بیانیه آورده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات، مظهر اراده مردم در تعیین سرنوشت شان است. ۲۸ خرداد 1400 می تواند برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار کشورمان باشد و ملت عظیم الشان ایران اسلامی در صفوف به هم فشرده خویش در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر بر پیمان خود با امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تاکید کرده و با حضور حداکثری و انتخابی اصلح، زمینه ی رسیدن به تمدن نوین اسلامی را فراهم خواهند کرد.

برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی دیگر از آزمون های بزرگ ملت ایران است. در همین راستا دانشگاه‌ها نقشی محوری و سازنده در ایجاد انتخاباتی پرشور و باشکوه در کشور دارند چرا که قشر فرهیخته دانشگاهی با آگاهی بخشی، می تواند زمینه انتخاب اصلح را برای مردم فراهم کند.

به همین منظور اینجانب از طرف خود و جامعه ی بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، ضمن دعوت به حضور مردم شهید پرور، انقلابی و متدین استان قزوین نسبت به حضور گسترده و پر شور در انتخابات روز 28 خرداد، امیدواریم برگ زرین دیگری در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ثبت شود و با انتخابی اصلح، زمینه رشد و توسعه ی کشور محقق گردد.

دکتر اصغر کشت کار

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد قزوین"آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟