رئیس دیوان عالی کشور به عنوان رئیس قوه قضائیه انتخاب شد؟

انتخابات 1400 و حضور رئیسی در آن باعث شده است تا اخباری مبنی بر ریاست تعدادی از افراد به عنوان رئیس آینده دستگاه قضا مطرح شود.

به گزارش رکنا، در پی انتشار اخباری مبنی بر پیشنهاد انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم به عنوان رئیس بعدی دستگاه قضا، فرید فرهمند ضمن تکذیب این خبر، انتشار چنین اخباری را در راستای مقاصد دشمنان اسلام و انقلاب دانست.

مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور با اشاره به محتوای مطالب منتشره و با توجه به اینکه حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به رغم نامزدی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همچنان رئیس قوه قضاییه بوده و تا پایان رأی گیری هیچ چیز مشخص نیست گفت: منتشرکننده چنین خبری هدفش نمایشی جلوه دادن انتخابات و بی احترامی به آرای مردم است.

وی با بی پایه و اساس خواندن چنین اخباری تاکید کرد: با توجه به نزدیکی زمان انتخابات، انتشار این اخبار چیزی جز ریختن آب در آسیاب دشمن نیست و موجب تضعیف انتخابات و سوءاستفاده بدخواهان است.

فرهمند اظهارداشت: برخی گمان می کنند با ایجاد جو رسانه ای می توانند در تصمیمات ولی فقیه اثرگذار باشند در حالی که چنین جریانهایی فهم درستی از اصل ولایت فقیه نداشته و آن را درک نکرده اند.

وی ضمن تکذیب قاطعانه اخبار منتشره در این خصوص از اصحاب رسانه خواست در جهت رسالت خبری خود که همان انتقال صحیح مطالب است گام برداشته و از انتشار اخبار بدون منبع و بی پایه و اساس بپرهیزند.   آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟