حزب اعتدال و توسعه:از هیچ کاندیدایی در انتخابات1400حمایت نمیکنیم

حزب اعتدال و توسعه:نتوانستیم در مورد حمایت و معرفی یکی از نامزدها انتخابات1400 به جمع‌بندی برسیم

به گزارش رکنا، حزب اعتدال و توسعه در آستانه برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بیانیه ای صادر کرد.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

انتخابات، مظهر اراده ملی و یکی از ابزارهای صیانت از دو اصل خدشه‌ناپذیر جمهوریت و اسلامیت نظامِ برآمده از خواست ملت ایران است.

حزب اعتدال و توسعه به عنوان جریانی اصیل، معتقد و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی، از ابتدای حضور خود در عرصه سیاست ایران در سال ۱۳۷۸ تاکنون، در همه فراز و فرودها و به رغم محدودیت‌ها در برخی مقاطع تاریخی، همواره بر ضرورت پاسداری از حق انتخاب، مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه احاد مردم در انتخابات تاکید داشته است.

اکنون نیز به تأسی از منویات مقام معظم رهبری از تمامی آحاد ملت ایران با هر دیدگاه سیاسی، از جمله اعضا و هواداران حزب در سراسر کشور می‌خواهیم با حضور پرشور و حداکثری پای صندوق‌های رای در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، بار دیگر عزم و اراده خود در پاسداری از این میراثِ پربرکت امام راحل را به نمایش بگذارند.

بر همین اساس؛

۱- درباره انتخابات1400 ، با عنایت به اینکه شورای مرکزی حزب، طی دو جلسه اخیر خود، نتوانست در مورد حمایت و معرفی یکی از کاندیداهای محترم، به جمع‌بندی برسد، از اعضا و هواداران خود در سراسر کشور می‌خواهیم روز ۲۸ خردادماه، به کاندیدایی که به تشخیص خود اصلح می‌دانند رای دهند.

۲- درباره ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شورای مرکزی از تشکیلات استانی حزب در سراسر کشور می‌خواهد ضمن تعامل با احزاب و جریان‌های همسو، متناسب با اقتضائات محلی، نسبت به ارائه فهرست کاندیداهای مورد حمایت با تائید شوراهای استانی حزب اقدام نمایند.

۳. درباره انتخابات میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شورای مرکزی از تشکیلات استانی حزب در حوزه‌های انتخابیه‌ مربوطه می‌خواهد طی فرآیندی مشابه با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نسبت به معرفی کاندیداهای مورد حمایت اقدام نمایند.

۲۵ خردادماه ۱۴۰۰

شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع:ایلنا

کدخبر: 697032 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟