بانک مرکزی باید برای چاپ 102 هزار میلیارد اسکناس به کمیسیون اصل 90 پاسخ بدهد

انتخابات1400 / به گزارش رکنا، نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) در جلسه علنی و در تذکر شفاهی با اشاره به اظهارات برخی نامزدهای انتخابات در مناظره‌های ریاست جمهوری اظهار داشت: برخی از افرادی که در فضای سیاسی قرار گرفته و مسائلی را درباره موضوعات کشور در قالب انتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌کنند، متهم به ایجاد وضعیت موجود هستند.

وی افزود: مشکلات زیادی که بانک مرکزی برای کشور ایجاد کرده و تورم‌های سرسام‌آوری را به مردم تحمیل کرده است، در کمیسیون اصل نود مجلس بررسی می‌شود و پرونده‌های متعددی در این باره وجود دارد که آقای همتی رئیس کل بانک مرکزی در باره این موضوعات بایستی پاسخگو باشند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: 102 هزار میلیارد تومان اسکناس چاپ شده است در حالی که این کار بانک مرکزی در باره دلارهای وصول نشده و پول‌های بلوکه شده ایران در خارج از کشور صورت گرفت و آقای همتی رئیس کل بانک مرکزی در باره این کاری که انجام داده‌اند باید پاسخگوی مجلس و کمیسیون اصل نود مجلس باشند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: ذهن مردم نباید با دروغ افکنی و اتهامات متعددی که از سوی برخی نامزدها بیان می‌شود مشغول شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.
منبع:فارس

کدخبر: 695006 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟