نامزدهای انتخابات1400در مناظره اخلاق اسلامی را رعایت کنید

به گزارش رکنا، جعفر راستی با اشاره به دور اول مناظره‌های کاندیداهای انتخابات1400 اظهار کرد: افتخار ما این است که جزء امت پیامبر هستیم، پیامبر(ص) نیز ما را به اخلاق دعوت کرده است و سیره ائمه این رویه را نمی‌پسند که برای بالا رفتن خودمان، دیگران را پایین بکشیم.

نماینده مردم شبستر در مجلس به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ توصیه کرد که در مناظرات به ارائه دقیق برنامه‌ حکمرانی اقتصاد، سیاست و فرهنگ بپردازند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به نامزدها گفت: اخلاق اسلامی را رعایت کنید. به شخصه بعضی حرف‌های نامزدها به یکدیگر را نپسندیدم چرا که رنگ و بوی تخریب رقیب را می‌داد، با این حال مواجهه نامزدها با هم نسبت به انتخابات کشور آمریکا و کشورهای اروپایی خیلی بهتر بود اما ما شیعیان توقع بیشتری داریم.

راستی با استناد به بیانات رهبری افزود: درستی یا نادرستی مطالب مهم نیست، مهم لحن گفتار است. نکته اینجاست که گفتار بد تأثیر منفی می‌گذارد. مردم به نامزد بی‌اخلاق رأی نمی‌دهند. کسی که می خواهد کشور بزرگی را در وانفسای تحریم و دشمنی داخلی و خارجی اداره کند، باید این را بداند که مردم ایران حتی کسانی که از سیاست سردرنمی‌آورند، بی‌اخلاقی را نمی‌پذیرند.

نماینده مردم شبستر در مجلس در پایان تأکید کرد: مردم به برنامه انتخاباتی رأی می‌دهند. نامزدی که پیش از شروع مناظره ، تخریب را آغاز می‌کند بعد از ریاست جمهوری چه کار می‌خواهد کند. رعایت اخلاق به نفع نامزدها، به نفع مردم و به نفع نظام است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.
منبع:ایسنا

کدخبر: 694590 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟