انتقاد کیهان بخاطرحمایت کارگزاران از همتی

روزنامه سازندگی ؛ ارگان حزب کارگزاران سازندگی تیتر اصلی خود را به «صدای سوم» اختصاص داد و مدعی شد همتی صدای سوم است. این روزنامه اصلاح‌طلب قبلا هم از قول همتی تیتر زده بود «مستقل هستم.»

به گزارش رکنا و به نقل از روزنامه کیهان ؛ در همین حال روزنامه آرمان هم به عنوان یک روزنامه دیگر، همتی و مهرعلیزاده را در تیتر یک خود به عنوان «نامزدهای مستقل» معرفی کرده است. این در حالی است که همتی رئیس کل بانک مرکزی و بیمه در دولت‌های روحانی ، خاتمی و هاشمی بوده، و مهرعلیزاده نیز سوابق استانداری و معاونت رئیس‌جمهور را در دولت‌های روحانی و خاتمی برعهده داشته است.

آرمان در عین حال از قول علی صوفی (وزیر رفاه و کار دولت خاتمی ) نوشته است که همتی و مهرعلیزاده منتظر چراغ سبز جبهه اصلاحات هستند. او حمایت از این دو را مشروط خوانده و این همان تعبیری است که علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی کارگزاران هم در گفت‌وگو با خبر آن‌لاین مطرح کرده است. نمازی می‌گوید؛ جبهه اصلاحات صریحا اعلام کرده‌اند که در انتخابات نامزد ندارند، ولی اگر همتی در مناظره‌ها خوب ظاهر شود شاید نظر جبهه اصلاحات تغییر کند.

مفهوم دیگر این سخنان آن است که همتی و مهرعلیزاده باید در اظهارات و مناظره‌ها نظر سران جبهه اصلاحات را جلب کنند و چون این جلب توجه طبیعتاً ناظر به کارآمدی و کفایت نیست، نمی‌تواند مفهومی جز هل دادن دو نامزد به ارتکاب رفتارهای رادیکال مورد پسند افراطیون مدعی اصلاحات داشته باشد. یادآور می‌شود افراطیون مدعی اصلاحات در انتخابات سال 88 نیز تقسیم کار کرده و در دو ستاد موسوی و کروبی حضور یافته بودند و از هر یک از آنها می‌خواستند هر چه رادیکال‌تر موضع بگیرند تا بتوانند نامزد نهایی مورد حمایت جبهه اصلاحات باشند.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 694264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟