تلاش برای حضور حداقلی مردم در انتخابات گناه بزرگی است

به گزارش رکنا، کمال حسین پور با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات1400 بیان کرد: انتخابات نماد و تجلی رکن جمهوریت نظام و ضامنی متین و محکم برای قوام آن است به همین خاطر برگزاری باشکوه آن نیز با مشارکت حداکثری، نقش بسیار مهمی در همدلی، انسجام ملی، تثبیت پایه‌های مردم سالاری دینی و نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: انتخابات حرکتی هوشمندانه و مقتدرانه به سوی ایرانی سرفراز و تضمین کننده امنیت و اقتدار آن است. مع الوصف در شرایط حساس کنونی کشور، ناامید کردن مردم از جمهوریت نظام، کم رنگ کردن نقش مردم و تلاش برای حضور حداقلی آنان گناهی بزرگ است.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لذا شایسته است همه‌ی آحاد مردم به ویژه جامعه اهل سنت کشور با درک این مهم در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون گذشته حضوری پرشور و سرنوشت ساز در انتخابات پیش رو داشته باشند.

حسین پور در پایان تاکید کرد: بنده به عنوان نماینده مردم و عضو فراکسیون اهل سنت در مجلس شورای اسلامی، ضمن دعوت از تمام نامزدهای محترم ریاست جمهوری به تقوای الهی و پرهیز از تخریب یکدیگر و دادن وعده های عملی نشده از عموم مردم و مخصوصا جامعه اهل سنت کشور می خواهم با اتکاء به خداوند متعال، با حضوری حداکثری، پرشور و آگاهانه در این انتخابات در جهت عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی گام برداشته و سرنوشت کشورمان را آنگونه که شایسته ایران و ایرانی است، رقم بزنند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع:ایسنا

کدخبر: 694233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟