وعده‌های اقتصادی نامزد های انتخابات1400مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرد

به گزارش رکنا، حجت الاسلام سید کاظم موسوی اظهار کرد: ما باید کاری کنیم که انتخابات1400 پرشور برگزار شود چرا که خواسته رهبری معظم انقلاب متدینین، خانواده‌های شاهد، جانباز، ایثارگر، آزاده و کل ملت ایران همین است. اگر مشارکت بالا برود امید دشمن هم به یاس و ناامیدی تبدیل خواهد شد.

وی مشارکت مردم پای صندوق رای را ضمانت اجرایی برای نظام ولایی توصیف کرد و گفت: هرکدام از کاندیداها وعده هایی داده اند از افزایش یارانه نقدی گرفته تا اقتصاد آنچنانی و مبارزه با فساد، طبیعتا ما نیازمند انتخاب فردی جامع به عنوان رئیس جمهور هستیم که هم در حوزه فساد زدایی و هم تقویت اقتصاد، زیرساخت های کشور، حوزه های، پولی و بانکی، نفت، میعانات و معادن تخصص داشته باشد یا اگر تخصص ندارد کارشناسان و مشاورین خبره ای را برای خود انتخاب کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفع مشکل مردم باید برنامه اساسی رئیس جمهور آینده باشد، تصریح کرد: مشکل امروز ما معیشت، اشتغال و بهم ریختن بازار بورس است و رئیس جمهور باید ظرفیت جمع و جور کردن این مسایل را داشته باشد.

موسوی ادامه داد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که همه آنها افراد فرهیخته ای هستند باید دقت و توجه لازم را داشته باشند به خصوص کسانی که پیشکسوت و پیش قراول هستند توجه‌شان به این موضوع باشد که ما در سال چهل و دوم انقلاب هستیم و در گام دوم انقلاب باید حضور جوانان در سیستم اجرایی کشور را در نظر بگیریم، نخبگان و صنعتگران را مورد توجه قرار دهیم، کیفیت صنعت داخلی را بالا ببریم و اقتصاد مقاومتی را تقویت کنیم که نیاز به بیرون نداشته باشیم.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: این که کاندیداها وعده هایی مانند افزایش یارانه یا پرداخت مبالغی برای زنان خانه دار می دهند باید دید آیا منابعش را داریم؟ و این منابع در کجا دیده شده است؟ اینها باید به صورت دقیق مورد کارشناسی قرار گیرد البته هر کدام از کاندیداها اگر حرف می زنند و وعده ای می دهند حتما روی آن حساب کرده اند اما باید بدانند که مردم نجیب و شریف ما در برخی مسایل سیاسی و اجتماعی از مسوولین جلوتر هستند و باید به این مردم نیز خدمت کرد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.
منبع:ایسنا

کدخبر: 694058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟