وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هدفش از سفر به آمریکا را تشریح کرد

«بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیشب در آستانه سفرش به واشنگتن اعلام کرد که سفر کوتاهی به آمریکا خواهد داشت، اما این سفر برای تضمین امنیت اسرائیل بسیار مهم است.

به گزارش رکنا ، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شد که به هر قیمتی با برنامه هسته‌ای ایران مقابله می‌کند، حتی اگر این کار باعث بروز تنش میان اسرائیل و آمریکا شود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به این اظهارات نتانیاهو واکنش نشان داد و گفت که این رژیم هیچ متحدی بهتر از آمریکا نداشته و نخواهد داشت و دو طرف در صورت بروز هرگونه اختلافی، آن را پشت درهای بسته حل‌وفصل خواهند کرد.

اختلافات آمریکا و اسرائیل چگونه حل می شود؟

بنی گانتس در توئیت دیگری افزود: «اگر اختلافاتی [میان آمریکا و اسرائیل] بروز کند، از طریق گفتگوهای مستقیم پشت درهای بسته حل‌وفصل خواهد شد و نه از طریق بیانیه‌های تحریک‌آمیز که به امنیت اسرائیل زیان وارد می‌کند.»

از سوی دیگر، سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا در حالی صورت می‌گیرد که کابینه ائتلافی جدید قرار است تا 10 روز دیگر سوگند یاد کند.

«یائیر لاپید» رئیس حزب «یش عتید» دیشب اعلام کرد که موفق به تشکیل ائتلاف دولتی برای کنار زدن نتانیاهو از دایره قدرت پس ا ز 12 سال شده است.

یائیر لاپید با دستیابی به موافقت اکثریت در کنست، توانست کابینه ائتلافی جدیدی را تشکیل دهد و حمایت حداکثری برای تشکیل کابینه ائتلافی و در نتیجه حذف نتانیاهو از دایره قدرت پس از 12 سال را کسب کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟