مردم با حضوردر انتخابات1400 ثابت خواهند کرد که نظام متعلق به چند کاندیدای رد صلاحیت شده نیست

به گزارش رکنا، قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه اخیر اصلاح‌طلبان به دنبال عدم احراز صلاحیت تعدادی از کاندیداهای انتخابات1400 گفت: شورای نگهبان بدون تأثیرپذیری از جناح‌های مختلف مرّ قانون را در رابطه با بررسی صلاحیت کاندیداهای مختلف رعایت می‌کند و ملاک برای بررسی صلاحیت‌ها سابقه و پرونده آنهاست نه تعلق‌شان به جریان سیاسی خاص.

وی افزود: جریانی که امروز عنوان می‌کند مشارکت در انتخابات پایین خواهد بود، از دو سال قبل با نفوذ در دولت سعی در ایجاد نارضایتی و فراهم آوردن زمینه برای کاهش مشارکت مردمی داشت.

نماینده مردم دشت‌آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این جریان سعی دارد تا با رها کردن بازار به حال خود و ایجاد هرج و مرج در این حوزه موجبات دلسردی و نارضایتی مردم را فراهم آورد تا از این طریق باعث کاهش مشارکت مردم در انتخابات شود.

ساعدی خاطرنشان کرد: البته مردم ما با توجه به تجربه و آگاهی‌ که از رفتارهای مشابه در دوره‌های قبل دارند، تحت‌تأثیر این رفتارها و اظهارات بانیان آن قرار نمی‌گیرند و بدون تأثیرپذیری از این مسائل، حضور پرشوری در انتخابات خواهند داشت.

وی افزود: کسانی که هدفشان ایجاد نارضایتی در میان مردم و عدم مشارکت آنها در انتخابات است، نه سیاستمدار بلکه خودباختگان سیاسی هستند، البته همانطور که گفتم اقدامات آنها ره به جایی نخواهد برد.

وی اظهار داشت: کسانی که با اظهاراتشان عنوان می‌کنند که مشارکت در انتخابات پائین خواهد بود و یا عملکرد شورای نگهبان را در بررسی صلاحیت‌ها زیر سؤال می‌برند، کسانی هستند که از دایره نظام خارج شده‌اند.

ساعدی خاطرنشان کرد: همواره در دوره‌های مختلف انتخابات، دشمن چه به صورت مستقیم و چه با عناصرش در داخل کشور سعی در دلسرد کردن مردم داشته، اما در هر مرحله از مردم تودهنی خورده و پس از ناکامی به عقب نشسته است.

وی افزود: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات پیش‌رو ثابت خواهند کرد که نظام متعلق به چند کاندیدای رد صلاحیت شده نیست بلکه متعلق به همه مردم است و با این حضور پرشور مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام خواهند زد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.
منبع:فارس

کدخبر: 691516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟