مشارکت با حضور کاندیداهای انتخابات1400 مسئله‌ دار یا صالح و بالا می رود؟

به گزارش رکنا، بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام نتایج بررسی کاندیداهای انتخابات1400 گفت: بنده از نحوه رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان حمایت می‌کنم.

وی ادامه داد: بعضی‌ها عنوان می‌کنند که با این رویه، مشارکت در انتخابات کاهش می‌یابد که در پاسخ به این افراد باید گفت که آیا مشارکت در انتخابات با حضور کاندیداهای صالح افزایش می‌یابد و یا با حضور کاندیداهای مسئله‌دار؟ و افرادی که دارای کارنامه معلومی در مجلس و دولت هستند و در کل، اینگونه اظهارنظرها در این باره جوسازی بی‌دلیل است.

وی گفت: در بین کاندیداهای تأیید صلاحیت شده برای ریاست جمهوری افراد کارآمدی حضور دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از هر جناحی میان کاندیداهای تأئید صلاحیت شده حضور دارند، از جریان دولت آقای همتی از جناح اصلاح‌طلب آقای محسن مهرعلیزاده و از جناح اصولگرا نیز کاندیداهایی در انتخابات حضور دارند.

نوباوه خاطرنشان کرد: در مورد کسانی که صلاحیت آنها تأیید نشده برای مردم واضح و مبرهن است که اکثر آنها مسئله‌دار بودند. هریک از این افراد 8 الی 12 سال در دولت بودند و خودشان و خانواده‌هایشان سوءاستفاده‌های مختلف مالی، اقتصادی و سیاسی داشتند که واگذاری رانت‌هایی که در سراسر کشور توسط این افراد انجام شده از این جمله است. ما پرونده‌های این افراد را در کمیسیون اصل 90 داریم و در جریان جزئیات کار آنها هستیم. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.
منبع:فارس

کدخبر: 690838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟