انتخابات1400تا حدودی یک تغییر در نگرش جامعه ایجاد کرده است

انتخابات1400 /به گزارش رکنا، احمدحسین فلاحی با اشاره به فضای انتخاباتی کشور در تشریح پیش بینی خود از آرایش سیاسی کاندیداها باتوجه به طیف هایی که ثبت نام کردند گفت: افرادی که در عرصه حاضر شدند گرایش و خطوط جناحی مشخصی دارند، چه اصول گرا و یا اصلاح طلب، سابقه و کارنامه روشنی از افراد وجود دارد؛ برای مثال چه آقای تاج زاده و چه سابقه و کارنامه جریان دیگر، تقریبا عمده شخصیت هایی که ثبت نام کردند شخصیت های شناخته شده و مطرحی هستند؛ اگرچه ممکن است بخشی از طیف عوام جامعه در جریان نگاه و کارنامه این افراد نباشند، اما به صورت کلی برای تشخیص و انتخاب کارنامه عملکردی آن ها روشن است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که منطقی ترین شرایطی که برای انتخاب بهتر مردم با این تعداد داوطلب به نظر می رسد چیست بیان کرد؟ تشخیص این مسئله برای مردم عادی سخت تر است و شرایط زمانی دشوارتر می شود که افراد با شعارهای رنگ و لعاب دار و دوگانه سازی فضای انتخابات را از حالت عادی خارج سازند.

نماینده مردم همدان در مجلس تصریح کرد: این دوره از انتخابات تا حدودی یک تغییر در نگرش جامعه ایجاد شده است، اگرچه کافی هم نیست ولی این بار مردم به سوی برنامه محور بودن افراد حرکت کردند؛ یعنی به جای توجه به شعارهای غیر واقعی به برنامه محور بودن کاندیداها توجه خواهند کرد، اگر به اظهارات ابتدایی و کارنامه عملکردی این کاندیداها هم نگاهی داشته باشیم متوجه آن خواهیم شد که خیلی از این افراد برنامه مشخص و مدونی ندارند و صرفا در قالب شعار و ترساندن مردم از رقیب اقدام می کنند.

وی در پایان اضافه کرد: رسانه ها باید مردم را در تشخیص کاندیاهای برنامه محور و توانا یاری کنند تا ان ءشاالله با توجه هر چه بیشتر به این مهم شاهد اتفاقات خوبی در این انتخابات باشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع:ایسنا

کدخبر: 689327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟