تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

به گزارش رکنا، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

محمدحسین فرهنگی به همراه ۳۸ نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم تسریع در بازنگری طرح ارتقاء ۴۰ منطقه حفاظت شده محیط زیست.

سید محمد مولوی به وزیر نفت: علت عدم رعایت قوانین و مقررات توسط شرکت پالایش نفت آبادان در فروش فرآورده‌های نفتی چیست؟

جعفر قادری به همراه ۳۹ نفر از نمایندگان به وزیر صمت: چرا باید برای ایجاد ناحیه و شهرک صنعتی غیردولتی در کنار شهرک‌های صنعتی دولتی محدودیت‌هایی ایجاد شود؟ به وزیر اقتصاد و امور دارایی: ضرورت حمایت مالیاتی از واحدهای توزیعی، محله‌ای به منظور الحاق به شبکه های توزیعی بزرگ.

علیرضا ورناصری قندعلی به همراه ۳۲ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو : ضرورت آغاز تمهیدات ویژه جهت ممانعت از تکرار قطع مکرر آب و برق با توجه به گرمای طاقت فرسای تابستان خوزستان. به رئیس جمهور: ضرورت کوتاه کردن مسیر زنجیره تولید تا توزیع و عرضه گسترده و سریع الوصول مایحتاج مردم.

محمدتقی نقدعلی به وزیر کشور : لزوم پرداخت سنوات کار برخی از نیروهای انتظامی. به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم رسیدگی به محرومیت کارکنان شرکتی، حجمی و خدماتی بیمارستان نه دی خمینی شهر در دریافت مزایای شغلی. به وزیر ارتباطات: ضرورت پرداخت خسارت دریافت کنندگان بسته‌های اینترنتی که به دلیل قطع اینترنت متضرر شده‌اند. به همراه ۶۸ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: چرا نسبت به اعمال مدرک تحصیلی نیروهای خدماتی آموزش و پرورش و بهبود وضعیت معیشتی و حقوقی آن ها اقدام مناسبی صورت نمی‌گیرد؟

رضا حاجی پور به وزیر کشور: لزوم تسریع در اقدام عملیاتی در خصوص مشکل پسماند شهرستان آمل.

عباس مقتدایی به وزیر ورزش و جوانان و کشور: ضرورت برگزاری آنی و مستمر جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان و ستاد تسهیل ازدواج در استان اصفهان و صدور احکام سمت‌های عضو ستادهای مسئول. همچنین تذکر این نماینده به وزرای بهداشت و تعاون: ضرورت تدبیر در خصوص پوشش بیمه‌ای هزینه‌های بیماری‌های دهان و دندان. همچنین لزوم اعزام مستمر گروه‌های درمانی به مناطق محروم کشور جهت معاینه و درمان بیماری‌ها.

حسین میرزایی به همراه ۲۷ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور : ضرورت جلوگیری از فرآیند برون نشست زمین در استان اصفهان و در پی آن وقوع فاجعه ملی در ابعاد مختلف. به وزیر کشور: ضرورت جلوگیری از نقض قانون و اجحاف در حق مردم در اجرای ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها.

فرهاد بشیری به همراه ۴۵ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم اقدام فوری برای جلوگیری از افزایش عوارض رانندگی.

سید سلمان ذاکر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رفع ممنوعیت صادرات سیب از ارومیه به کشورهای همجوار.

حسین حق وردی به همراه ۶۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد، جهاد کشاورزی و کشور: لزوم برنامه ریزی جدی دولت برای جبران خسارات شدید وارد شده به کشاورزان در اثر سرمازدگی.

علی اکبر علیزاده برمی به همراه ۵۳ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم پایبندی به موازن اعلامی رهبر معظم انقلاب در مواجه با آمریکا و اروپا.

اسماعیل حسین زهی به وزیر کشور: علت بی توجهی مشهود وزارت کشور نسبت به فقر و عدم وجود زیرساخت‌های اولیه در روستاهای حوزه انتخابیه خاش چیست؟

غلامعلی کوهساری به وزرای جهاد و صمت: لزوم رسیدگی به کمبود گوشت مرغ در استان گلستان.

محمدحسن آصفری به همراه ۴۳ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم اجرا و راه اندازی «سامانه کارمند ایران» توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور، به وزیر کار: لزوم حل مشکلات ناشی از اجرای طرح حذف دفترچه‌های درمان تامین اجتماعی. همچنین تذکر نماینده اراک به همراه ۳۸ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت : لزوم توجه به وضعیت استخدامی پرستاران و نیروهای خدماتی فعال در ایام کرونا. تذکر این نماینده به همراه ۳۹ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم توجه به نیروهای شرکت آب و فاضلاب روستایی ادغام شده در شرکت آبفای شهری. به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم توجه به وضعیت بسیار آشفته تولید و توزیع مرغ گوشتی و آشفتگی بازار آن. به وزیر صمت: ضرورت توجه به گرانی کالاهای اساسی و لزوم نظارت و بازرسی در بازار.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع:ایسنا

کدخبر: 688751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟