بهبود شرایط کشور نیازمند تلاش مضاعف دولت آینده است

به گزارش رکنا، معصومه آقاپور علیشاهی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضرکشور با شرایط مطلوب فاصله زیادی دارد، گفت: در شرایط فعلی حاکم بر کشور با در نظر گرفتن همه جوانب مثل تحریم و شیوع بیماری کرونا ، تلاش های دولت با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد زیرا بهبود شرایط کشور نیازمند تلاش مضاعف و هم مضاعف است.

وی افزود: نمره دولت با توجه به شرایط فعلی و در نظر گرفتن موضوعات تحریم و شیوع بیماری کرونا عدد ۱۶ است اما باید به این نکته اشاره کنم که در حال حاضر تاب آوری مردم در ۳ سال گذشته بی نظیر بوده زیرا ملت همه مشکلات و فشارهای اقتصادی را تحمل کردند که نمره ۲۰شایسته مردم است.

آقاپور علیشاهی تصریح کرد: تلاطم تغییرات در حوزه های مختلف اقتصادی ،کشور را در وضعیت نامطلوبی قرار داده است زیرا تورم بیش از حد انتظار و تحریم های ظالمانه باعث کاهش رونق تولید و فعالیت های اقتصادی را با مشکل جدی روبرو کرده است.

وی اضافه کرد: باید در دوران پسا کرونا ساختار سیستمی کشور به خصوص بخش مالیات به صورت دیجیتالی در بیاید در واقع در دولت سیزدهم مسوولان با انجام چشم انداز پسا کرونا نسبت به رفع مشکلات گام برخواهند داشت تا به هدف و مسیر درست راه ادامه یابد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 687041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟