صندوق رأی نقطه تاریخی و عطف مثبت اتفاقات در کشور ایران است

به گزارش رکنا، روح‌الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن  انتخابات1400  گفت: اگر مردم احساس کنند شخصیتی با صداقت تمام و با حریت کامل برای خدمت به آحاد ملت وارد میدان شده و برای مشکلات کشور راه‌حل دارد و راه‌حلش واقعی و نگرشش به داخل کشور است، می‌توان به مشارکت بالای مردم و شوق انتخاباتی بود.

وی افزود: کسی که کاندیدای انتخابات1400 می‌شود و برای حل مشکلات برنامه ارائه می‌دهد نباید راه‌حلش مشروط به مسائل خارجی باشد و بگوید ببینم آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها چه می‌گویند و همه تصمیمات و برنامه‌ها را منوط به گفته آنها کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مردم می‌خواهند کسانی که وارد عرصه رقابت برای انتخابات1400می‌شوند برای حل مشکلات کشور با در نظر گرفتن شرایط کنونی و بدون بهانه آوردن و بدون اما و اگرها برنامه ارائه دهند و بگویند که الان چگونه می‌توان مشکلات را حل کرد.

متفکر‌آزاد خاطرنشان کرد: کاندیداها باید به قد و قامت یک رئیس‌جمهور باشند و اهلیت این کار را داشته باشند و وارد عرصه انتخابات شوند و مردم ببینند که آری فردی که خود را در معرض رأی قرار داده برنامه دارد و از تیم کاری لازم برای اجرای برنامه‌هایش برخوردار است و اهلیت و جایگاه لازم برای تصدی پست ریاست جمهوری را دارد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی که کاندیدای مورد نظر برای برنامه باشد و از اهلیت برای این منظور برخوردار باشد مردم وارد عرصه انتخابات می‌شوند و چنین فردی را که صادق هم باید باشد انتخاب می‌کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: کاندیدای انتخابات1400 باید واقعیت‌های جامعه را ببیند و برای حل مشکلات برنامه واقعی ارائه دهد نه اینکه بگوید دیگران نمی‌گذارند و اگر بگذارند می‌توانم، اختیارات من کم است،‌آمریکایی‌ها نگذاشتند، ترامپ آمد نشد و ...

متفکرآزاد خاطرنشان کرد: واقعیت این است تاریخ مصرف اینگونه بهانه‌ها که فلانی نگذاشت یا اختیار نداشتم گذشته و دیگر قابل استفاده نیست. امروز دیگر دوره نگاه به دست این و آن و نگاه به تفقد آمریکا و توجه به نتیجه فلان اتفاق و ... به پایان رسیده و هر کس می‌خواهد کار را دست بگیرد باید بداند که با همین شرایط و با همین ظرفیت و امکانات می‌تواند خدمت کند یا نه اگر می‌تواند وارد میدان شود.

وی با اشاره به اظهارنظرهای برخی از افراد که عنوان می‌کنند مشارکت در انتخابات پایین خواهد بود و سعی در منفی‌بافی در اینباره دارند تصریح کرد: واقعیت این است که تفکر وابسته واداده بی‌حاصل به بن‌بست رسیده و نظام سیاسی ما و مردم ما به بن‌بست نرسیده‌اند و می‌توانند با رأی به افراد توانمند کشور، نظام و ملت ما از ظرفیت خروج از مشکلات را دارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: اگر کسی می‌خواهد فقیری در شرایط زندگی خود و شرایط اقتصادی جامعه مشاهده کند لاجرم باید پای صندوق رأی‌ حاضر شده و سرنوشتش را خودش رقم بزند و باید بدانیم صندوق رأی نقطه تاریخی و عطف این اتفاقات مثبت است.

متفکرآزاد خاطرنشان کرد: ما در چارچوب نظام رأی مردم و انقلاب اسلامی تنوع لازم را در بحث سلیقه‌ها داشته‌ایم و لذا مردم در همین سلیقه‌ها می‌توانند راه‌حل‌ها را پیدا کنند و مردم همیشه نشان داده‌اند که این چارچوب انقلاب اسلامی را دوست دارند و سلیقه‌هایشان را هم می‌توانند در همین چارچوب پیدا کنند و من معتقدم هر تغییری خوب یا بد از صندوق رأی بیرون می‌آید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: فارس

کدخبر: 686720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟