انتخابات شوراهای کدام شهرها الکترونیکی است؟

به گزارش رکنا، سید حمیدرضا کاظمی رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با اشاره به برگزاری جلسه (یکشنبه) اعضاء این هیئت گفت: در این جلسه درخواست وزارت کشور درباره برگزاری الکترونیک انتخابات در برخی شهرها بررسی شد.

وی ادامه داد: هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها بنا به درخواست وزارت کشور و با توجه به ظرفیتی که وزارت کشور برای برگزاری انتخابات الکترونیک در اختیار داشت با برگزاری الکترونیک انتخابات در 8 کلان‌شهر و 16 مرکز استان موافقت کرد.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تصریح کرد:بر این اساس انتخابات در شهرهای مشهد، شیراز، کرج ، اهواز، کرمانشاه، قم، اصفهان، تبریز، بوشهر، بیرجند، قزوین، بندرعباس، شهرکرد، زنجان، یاسوج، همدان، ارومیه، رشت، بجنورد، سمنان، گرگان، ایلام، خرم آباد و ساری به شیوه الکترونیک برگزار خواهد شد.

پیش از این و در جریان نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با خواست وزارت کشور برای ثبت نام مجازی داوطلبان موافقت کرده بود.

در عین حال، این هیئت با برگزاری انتخابات الکترونیک در شهر تهران به دلیل برگزاری همزمان 4 انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر، میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری مخالفت کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع:تسنیم

کدخبر: 681583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟