انتخابات 1400اصفهان به صورت تمام الکترونیک خواهد بود

به گزارش رکنا، حسین سیستانی در جلسه شورای اداری شهرستان که به صورت ویدئو کنفرانس پیرامون دو موضوع سلامت و امنیت و انتخابات1400 برگزار شد، با بیان اینکه یکی از مهمترین رویداد‌های امسال، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری1400 و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: با تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده و همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم درسال جاری باشیم.

فرماندار اصفهان با اشاره بر اینکه بخش عمده‌ای از برگزاری انتخابات 1400 برعهده مردم است، افزود: هیأت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری1400 و شورا‌های اسلامی شهر و روستا تشکیل شده است که بخش اعظمی از آنها، از خود مردم هستند و ما نیازمند همراهی و حضور پرشور مردم هستیم که این مهم محقق خواهد شد.

وی با اشاره به استقرار ۱۲۰۰ تا ۱۲۵۰ شعبه اخذ رأی و همچنین ۲۰ ستاد انتخابات در شهرستان، تصریح کرد: باتوجه به این تعداد شعبه اخذ رأی، ما به حدود ۴۰ هزار نفر نیرو نیاز داریم که این امر با همکاری دستگاه‌های دولتی و غیردولتی محقق خواهد شد.

سیستانی با اشاره به ثبت نام ۹۹۰ داوطلب برای شرکت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر‌های ۱۴گانه و ثبت نام ۶۵۴ داوطلب برای شرکت در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌های شهرستان، اظهار داشت: ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌های شهرستان نسبت به دوره گذشته افزایش چشمگیری داشته است که نتایج نهایی تأیید صلاحیت‌ها پس از بررسی توسط هیأت‌های اجرایی و نظارت اعلام خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام شیوع کرونا برای پیشگیری از همه‌گیری این بیماری، اظهارکرد: اصناف، سازمان تبلیغات، هلال احمر و دیگر دستگاه‌های ذی مدخل از بازرسین خود برای همکاری با مرکز بهداشت استفاده کنند.

سیستانی اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی و کمک‌های مؤمنانه را اقدامی شایسته دانست و تأکید کرد: این طرح باید همواره با همکاری بسیج و معتمدین محلی ادامه یابد تا بتوانیم باری از روی دوش مردم برداریم.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم اجرای ماده ۲ قانون مدیریت بحران، افزود: کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند کلیه تجهیزات، امکانات و مواردی که مورد نیاز مدیریت بحران (ستاد مقابله با کرونای شهرستان) است را در اختیار آن‌ها قرار دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 678677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟