تاجزاده: شخصاً با نامزد نیابتی در انتخابات 1400 موافق نیستم

به گزارش رکنا، سید مصطفی تاجزاده در گفت‌وگوی شب گذشته در «کلاب هاوس» به سوالاتی پیرامون «اصلاحات بروکراتیک، اصلاحات دموکراتیک و انتخابات1400» پاسخ داد. نکات زیر از جمله سخنان او در این گفت‌وگو با طیف متکثری از حاضران بود:

*در زمینهٔ انتخابات 1400ما نباید منفعل باشیم. شخصاً با نامزد نیابتی موافق نیستم. برای اینکه ۹۲ تا ۹۶ جواب داد، اما از ۹۶ به بعد جواب نداد. نامزد اصلاح‌طلب توانایی ایستادگی داشته باشد وقتی مردم او را ببینند بگویند که او می‌ایستد بر سر وعده‌های خودش و از حقوق ملت دفاع می‌کند.

وی افزود : اگر نامزد رد شد معناش این است که به هر قیمتی می‌خواهند نتیجهٔ انتخابات را تضمینی کنند. اگر چنین نامزدی تایید صلاحیت شود، معنایش این است که پذیرفته‌اند این نامزد بیاید و اگر رأی آورد بتواند مشکلاتی را حل کند.

*حتی اصلاحات بدون اصلاح‌طلبان هم می‌توانیم ‌داشته باشیم. من به توازن نیروهای سیاسی به شدت معتقدم. ساختارها مهم‌تر از ارادهٔ تک‌تک افراد است.

* فضای مجازی‌ انحصار تک صدایی را در جامعه ما به طور جدی به چالش کشیده است. در دوره اصلاحات توفیق فله‌ای مطبوعات به ارتباط ما با جامعه به طور جدی آسیب زد. امروز ما چه در حکومت باشیم و چه نباشیم، از فضای مجازی می‌توانیم حداکثر استفاده را بکنیم و حکومت را قانع یا وادار کنیم که در جهت درستی حرکت کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 677475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟