حوداث آبان ۹۸ برای مردم شفاف سازی نشد

به گزارش رکنا، ناصر قوامی ، افزود: «متاسفانه هیچ یک از این‌ها معلوم نشد. معلوم نشد که دست ضد انقلاب در کار بوده یا خیر؟ اگر بوده کدام گروه خارجی و ضد انقلاب دست داشته است؟ متاسفانه نه دستگاه قضایی، نه دستگاه امنیتی و نه قوه مجریه مساله را برای مردم شفاف و مشخص نکردند. به همین خاطر هم افکار عمومی در داخل و خارج کشور قانع نشده است».

این نماینده پیشین مجلس تاکید کرد: «باز ماندن این پرونده در ذهن مردم قطعا موجب آسیب برای جمهوری اسلامی است. این موضوع مانند زخمی است که هر لحظه بیشتر عفونت پیدا می‌کند و اگر معاجله نشود، صدمات بدتری وارد خواهد کرد».

قوامی تاکید کرد: «معالجه این زخم همان شفافیت است. بالاخره مردم که مغرض نیستند، شاید برخی در خارج از کشور مغرض باشند اما مردم فقط می‌خواهد بدانند که چه کسی کوتاهی کرده است. چه کسی مقصر است. آقای وزیر کشور گفت ما به پا شلیک کردیم نه سر.

وی در ادامه اظهار کرد : مردم می‌خواهند بدانند که چرا اصلا شلیک کردند. به هرحال در همه دنیا این مسائل را با وسایل مثل آب‌پاش و گاز اشک‌آور و بدون تلفات کنترل می‌کنند، ولو اینکه طولانی باشد و چند هفته ادامه یابد. »

وی در ادامه به اظهارات اخیر نماینده مجلس درباره نقش وزیر کشور اشاره کرد و گفت: «نماینده مجلس باید بر اساس وظایف نمایندگی، خواهان استیضاح وزیر کشور باشد».

این نماینده پیشین مجلس گفت: «بدون شک بخشی از این ماجرا متاثر از بی‌کفایتی آقای رحمانی فضلی است. من بارها گفته‌ام که در این کشور ده‌ها اتفاق افتاده که هر یک از آنان برای استعفا یا برکناری وزیر کشور کافی بوده است اما می‌بینیم که چنین نمی‌شود. »آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 677131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟