کاندیدای ۱۴۰۰ شورای ائتلاف را بعد از ثبت‌نام‌ها اعلام می‌کنیم

به گزارش رکنا، نشست شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، روزیکشنبه (۲۲فروردین‌ماه) با حضور اکثریت اعضا و به ریاست غلامعلی حداد عادل و دبیری پرویز سروری برگزار شد.

در ابتدای این نشست حداد عادل درباره کاندیدای نهایی شورای ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این سوال از سوی مردم و رسانه‌ها مطرح می‌شود که کاندیدای ائتلاف چه کسی خواهد بود؟

وی اظهار داشت: ضمن بررسی دقیق و هوشمندانه عرصه سیاسی و اجتماعی کشور و اخبار فعالیت‌های چهره‌های در معرض کاندیداتوری صبر می‌کنیم تا تکلیف ثبت‌نام‌ها مشخص شود و طبق سازوکاری مشخص با معیارهای منطقی تصمیم خواهیم گرفت.

حدادعادل با تاکید بر اینکه آنچه مشخص است، ما دو ماه پرکار و عملیاتی را در پیش روی داریم،‌ با اشاره به اظهارات مداخله‌جویانه اخیر سفیر فرانسه تصریح کرد: ضلع خارجی در انتخابات 1400 بیش از همه ادوار مشغول فعالیت است و تلاش می‌کند تا در فضای عمومی اثرگذار باشد. گرچه مردم تجربه گذشته را درباره این روشها فراموش نمی‌کنند، می‌طلبد تا رسانه‌های داخلی ونخبگان ضمن روشنگری، عملیات روانی آنها و طرفداران این جریان را خنثی کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 677121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟