ناوگروه نیروی دریایی پاکستان در بندرعباس پهلو گرفت

ناو گروه نیروی دریایی ارتش پاکستان امروز( شنبه )وارد بندرعباس شد. این ناوگروه از روزهای سوم تا ششم ماه میلادی آوریل (۱۴ تا ۱۶) فروردین در بندرعباس حضور دارند که حامل پیام دوستی و همبستگی، صبح و شکوفایی برای مردم جمهوری اسلامی ایران و منطقه هستند.

به گزارش رکنا، رییس ستاد فرماندهی منطقه یکم امامت نداجا پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ناوگروه پاکستانی هر سال در فروردین ماه وارد بندرعباس می‌شوند که سال گذشته به علت کرونا این اقدام انجام نشد.

ناخدا یکم ستاد رضا شیبانی ادامه داد: دیدار با فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و استاندار از برنامه‌های پیش بینی شده برای این ناوگروه بوده و همچنین دیدار با فرماندهان نظامی و دریایی ایران و گفت وگو پیرامون روابط دوجانبه در دستور کار هیات اعزامی پاکستان قرار دارد.

ضیافت شام به میزبانی فرمانده " خان محمود آصف" روی عرشه ناو کشتی پاکستانی در روز یکشنبه با حضور وابستگان نظامی، دیپلمات‌ها و مسئولان غیر نظامی، رسانه‌ها و نمایندگان گروه‌ها برگزار می‌شود.

این ناوگروه در روز آخر حضور خود در بندرعباس تا شرق جزیره لارک با انجام رزمایش توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بدرقه می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟