دعوت بسیج دانشجویی از واعظی برای حضور در دانشگاه تهران

به گزارش رکنا، بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران طی نامه‌ای از محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور برای حضور در دانشگاه تهران و بحث پیرامون عملکرد دولت با حضور اساتید برجسته مدیریت کشور دعوت کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای محمود واعظی

ریاست محترم دفتر رئیس جمهور

با سلام و احترام

با توجه به انتقادات موجود علیه دولت تدبیر و امید دال بر بی‌کفایتی مدیریتی و تصمیم‌گیری‌های خسارت‌بار، اخلاق انصاف را در آن می‌بینیم تا در یک بستر به دور از جانبداری و منفی‌اندیشی از جنابعالی دعوت کنیم تا پیرامون صحبتهای اخیرتان مطالب خود را ایراد فرمایید.

قطعاً فرمایشات جنابعالی در رابطه با نقاط عطف تاریخی ایران درباره تصدی‌گری این دولت بر کشور و لحظات خوبی که به چشم مردم نیامد و نیاز به روشن شدن عوام است! گفت‌وگویی صریح و به دور از سیاست‌زدگی و عوام‌فریبی را می‌طلبد.

ما آمادگی داریم تا در دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور فضایی به دور از ژورنالیست‌مآبی را برای چنین بحث‌های فراهم کنیم و از شما خواهشمندیم تا در این برنامه با حضور اساتید برجسته مدیریت کشور مباحث مکتوم از نگاه دیگران را مطرح کرده، تا شما در آخرین روزهای دولت خود با روشنگری و شفافیت عملکردتان نمای خوبی از خود به جای بگذارید.

امید است ما نیز از دستاوردهایی که احتمالاً با توجه به حجم زیادش باعث شکستن کمر مردم شد و ما سهوا از آن غافل شدیم! مطلع شویم و درباره این ۸ سال نفسی راحت از روی خرسندی بکشیم!آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 672629 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟