فعال سیاسی اصولگرا: ضرغامی پایگاه اجتماعی ندارد

محمدصادق کوشکی، افزود: «اگر بشود به او سیاست مدار گفت، چون به معنی دقیق کلمه سیاست مدار نبوده است، از آن دسته سیاستمداران فاقد پایگاه اجتماعی یا رهاست. سیاستمدارانی که نه به واسطه پایگاه اجتماعی خود بلکه به واسطه مناصبی که داشته‌اند، وارد حوزه سیاست شده‌اند و قشر خاصی را نمایندگی نمی‌کنند. »

به گزارش رکنا، وی تاکید کرد: «طبق تجربه این گروه از سیاستمداران اگر با یک پایگاه اجتماعی ائتلاف نکنند شانسی برای ورود آبرومند در انتخابات ندارند. به هر حال ما در گذشته نامزد‌هایی داشته‌ایم که هرچند در سمت‌های قابل توجهی مثل بوده‌اند، در گستره ملی بیش از ۸۰ یا ۱۰۰ هزار رای نگرفته‌اند! دلیلش نیز این بوده که پایگاه اجتماعی نداشته‌اند».

کوشکی همچنین تصریح کرد: «دقت داشته باشید که مقصود از پایگاه اجتماعی داشتن، وابستگی به طیف‌های سیاسی مثل اصلاح طلب و اصولگرا نیست. منظور لایه‌هایی از جامعه است. مثلا ممکن است که پایگاه اجتماعی یک نامزد طبقه متوسط و پایگاه اجتماعی یکی هم بازار و طبقه سنتی باشد».

وی در پاسخ به اینکه آیا تلاش‌های ضرغامی برای ارائه چهره متفاوت‌تر از خود از طریق اینستاگرام موفق بوده است یا خیر؟ گفت: «باید بازخورد‌ها را بررسی کرد و پاسخ داد. دوستانی که در فضای مجازی فعال‌تر هستند حتما بهتر می‌توانند این را بگویند، اما من فکر نمی‌کنم که بازخورد جدی گرفته باشند. »آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟