دستگاه قضایی استان به صورت تمام قد در کنار بخش صنعت و واحدهای تولیدی است

به گزارش رکنا، دادگستری استان آذربایجان شرقی موسی خلیل الهی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با اشاره به تاکیدات رئیس محترم قوه قضائیه مبنی بر حمایت دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی و صنعت، اظهار داشت: مجموعه دستگاه قضایی استان به صورت تمام قد در کنار بخش صنعت و واحدهای تولیدی بوده و تلاش می شود از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم فردی ولو یک نفر شغل خود را از دست بدهد، افزود: خوشبختانه در طی یکسال گذشته اقدامات خوبی در راستای حمایت از تولید و اشتغال استان انجام شده که این موضوع با همدلی و مشارکت همه دستگاه های استان تحقق یافته و قابل قدردانی است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی ادامه داد: واحدهای صنعتی و تولیدی پس از ورشکستگی طبق قانون باید تعطیل و پلمپ شده و وارد چرخه مزایده شوند اما دستگاه قضایی استان با تمام توان تلاش می کند تا مانع از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی و به تبع آن بیکاری افراد شاغل در آن واحدها شود.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده در استان چندین واحد تولیدی و صنعتی به چرخه تولید بازگشته اند به طوری که برخی واحد های احیا شده وارد حوزه صادرات شده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟