پشت‌پرده طرح کاندیداتوری لاریجانی توسط جبهه اصلاحات از نگاه جواد امام

به گزارش رکنا، جواد امام، فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با حواشی اخیر در مورد احتمال حضور لاریجانی در اردوگاه اصلاح طلبی گفت: به نظر می رسد طرح کاندیداتوری لاریجانی توسط جبهه اصلاحات رفتارهای رقیب باشد و بخاطر تخریب اصلاح طلبان مطرح می شود. این اخبار و شایعات توسط جریان رقیب تولید و پخش می شود و می خواهند مردم را تحریک کنند تا اصلاح طلبان مجددا به سراغ کاندیدای نیابتی بروند و یا از جریان هایی که ربطی به اصلاح طلبان ندارند حمایت کنند. این اخبار اساسا صحیح نیست و توسط برخی از افراد مطرح می‌شود.

وی افزود: دیدار خاتمی و لاریجانی در این رابطه هیچ وقت اتفاق نیفتاده است. اگر شائبه ای هم در مورد تصمیم حزب کارگزاران در این باره باشد، مرعشی سخنگوی کارگزاران نیز این بحث را کاملا رد کرده است. کارگزاران نیز عضوی از جبهه اصلاحات بوده و هنوز واکنش متفاوتی رخ نداده است و به مرحله پیش داوری نرسیده ایم.

فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به تشدد آرا اصلاح طلبان در برخی انتخابات اضافه کرد: در مورد انتخابات ۸۴ بحث‌هایی وجود دارد و سرجمع آرا به نفع ما بود و اگر با تعدد کاندیدا وارد نشده بودیم، قطعا اصلاح طلبی پیروز میدان بود، ولی در مورد ۸۸ اینطور نبود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟