انتقاد میرمحمدی از عدم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در مجلس

سید جلیل میر محمدی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز ( چهارشنبه) مجلس ؛ بیان کرد: همان طوری که ریاست کمیسیون بهداشت روز گذشته به درستی اشاره داشتند؛ ما متاسفانه شاهد شیوع کرونا انگلیسی هستیم که ویروس جهش یافته هم قدرت شیوع بیشتری داشته و هم شدت بیماری بیشتری دارد.

به گزارش رکنا،  میر محمدی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر اخیرا شاهد بودیم میزان مرگ و میر بر اثر کرونا مجددا سه رقمی شد. هر شب و هر روز صحنه هایی از مجلس در صدا و سیما پخش می شود که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در آن مشهود است. این مطلب را هم به خودم و هم به نمایندگان تذکر می دهم. ما که مرتب از مردم می خواهیم پروتکل ها را رعایت کنند، خودمان باید در این زمینه پیشتاز باشیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تصریح کرد: از سوی دیگر انتظار می رود از طریق نماینده مجلس در ستاد ملی مقابله با کرونا برای پیشگیری از شیوع این بیماری تدابیری دنبال شود و اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری صورت گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: تذکر شما به جا بود. بنده از همکاران خواهش می کنم باتوجه به شرایط و تداوم جلسات ما که در روز بیش از ۱۲ ساعت جلسات برگزار می شود؛ پروتکل های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 667024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟