وعده مرعشی برای رونمایی از دو نامزد مهم کارگزاران

حسین مرعشی با اشاره به انتخاب بهزاد نبوی به عنوان رئیس «جبهه اصلاح طلبان ایران» گفت: او از تجربه فراوانی برخوردار بوده و مورد قبول همه اصلاح طلبان است. از سوی دیگر هم نسبت به امر مشارکت در انتخابات و تاثیرگذاری بر صندوق‌های رای نظر قاطعی دارد و معتقدم که انتخاب بسیار خوبی است.

به گزارش رکنا، حسین مرعشی ادامه داد: علاوه بر این او جزو افرادی است که علاوه بر همه بی مهری‌هایی که نسبت به او صورت گرفت، هرگز از جمهوری اسلامی و نظامی که خود در شکل گیری آن موثر بود فاصله نگرفت.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در ادامه گفت : بهزاد نبوی همچنان مانند دهه ۶۰ به جمهوری اسلامی وفادار است و این وفاداری به جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) برای دفاع از نقش مردم و متعهد بودن به حل و فصل مشکلات مردم از ویژگی‌های منحصر به فرد بهزاد نبوی است.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به احتمال معرفی علی لاریجانی به عنوان نامزد حزب کارگزاران برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هم گفت: چنین مطلبی در هیچ جا درج نشده و واقعیت ندارد.

مرعشی با اشاره به ورود محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هم بیان کرد: عارف یک شخصیت اصلاح طلب است، اما اینکه در نهاد اجماع ساز چه جمع بندی درباره نامزدها خواهیم داشت هنوز معلوم نیست؛ کارگزاران هم دو نامزد مهم دارد که پس از بررسی صلاحیت‌ها از آنها رونمایی خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 666208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟