رجل سیاسی باید تعیین تکلیف شود / نباید برخورد جنسیتی و مردانه داشته باشیم

هیات رییسه نهاد اجماع ساز بر اساس انتخابات تعیین شد و به رای اکثریت احترام گذاشتند و برای کار بعدی که برنامه و نامزد است جمع بندی نهایی براساس معیارهای نهاد اجماع ساز خواهد بود و همه باید از کسی که رای بیشتری می آورد، تبعیت کنند.

به گزارش رکنا، او در رابطه با کاندیدای نهایی حزب اتحاد ملت برای معرفی به نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان اضافه کرد: اینکه کاندیدای نهایی چه کسی باشد مشخص نیست. در حزب ما شکوری راد مطرح است که با توجه به بیماری او شخص دیگری مطرح خواهد شد و روی افراد دیگری کار می شود و به موقع به نهاد اجماع ساز معرفی خواهند شد.

عضو حزب اتحاد ملت با تاکید بر اینکه احتمال دارد کاندیدای نهایی یک زن باشد، گفت: رجل سیاسی باید تعیین تکلیف شود نباید برخورد جنسیتی و مردانه داشته باشیم. من شخصا موافق هستم. خانم های توانمند در کشور مطرح هستند و منظور از رجل سیاسی، مردان نیست و باید خانم ها هم مطرح شوند و این باب باز شود. خانم ها نه تنها چیزی از مردان کمتر ندارند بلکه بسیار فعالانه و مسئولانه تر رفتار کرده اند. باید در این زمینه تکلیف روشن شود. ما هنوز به مصداقی نرسیده ایم ولی نگاهمان بر فراهم کردن این بستر و استفاده از بانوان است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 665433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟