زاکانی فنون غیب‌گویی و ذهن‌خوانی بلد است

منصور حقیقت‌پور افزود : اصولگرایان با درنظر گرفتن مکانیزم‌های انتخاباتی گذشته، ساختار تشکیلاتی جدیدی را به نام شورای وحدت طراحی کردند اما اقلیتی چندنفره اصرار دارند که مرکز کار انتخاباتی این جریان باید شورای ائتلاف باشد نه شورای وحدت.

به گزارش رکنا، علیرضا زاکانی اخیرا گفته «شورای وحدت در مقابل شورای ائتلاف است اما داعیه وحدت دارد، قرار است علی لاریجانی کاندیدای نهایی اینها باشد».

وی درباره صحت اظهارات و ادعاهای اخیر علیرضا زاکانی گفت: شورای ائتلاف همیشه می‌افتد روی نام اصولگرایی و مدعی است که مرکزیت این جریان را در اختیار دارد. آقای زاکانی و دوستان شورای ائتلاف صلاحیت مرکز قرار گرفتن خودشان را در جریان اصولگرایی از چه کسی گرفتند؟ اگر آقای زاکانی و دوستانش در شورای ائتلاف حزب هستند پس چرا همیشه در آستانه انتخابات خودشان را نشان می دهند؟

حقیقت‌پوراظهار کرد : جامعه روحانیت با آن سابقه طولانی می خواهد راه مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی را برای ساماندهی نیروهای اصولگرا ادامه دهد اما سئوال اینجاست که چرا آقای زاکانی و دوستانش از اقدام وحدت آفرین جامعه روحانیت ناراحت و عصبانی هستند؟ یادمان نرفته که همین آقایان چندین بار در مقاطع مختلف عهدشکنی کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 665431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟