سیاست دولت تا برداشته نشدن تحریم چیست؟

 رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: تا زمانی که تحریم‌ها برداشته نشده سیاست دولت کنترل ارزهای صادراتی است تا بتواند نیازمندی‌های ضروری کشور را وارد کند، پس از برداشتن تحریم‌ها سیاست‌های ارزی ما متفاوت خواهد شد.

محمود واعظی پنجشنبه شب در حاشیه آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه و ملی استان و نود و نهمین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران اصفهان افزود: ارزیابی ما در سال آینده این است که روابط خارجی و شرایط در عرصه بین الملل تغییر خواهد کرد.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: امروز به طور تقریبی بیشتر کشورهای اروپایی، آمریکا و مسئولان آن‌ها عنوان می‌کنند فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: این به این معناست که کشورهای مختلف برای آنچه در دوران دولت ترامپ متوقف شده بود قصد همکاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۰ سالی متفاوت از امسال و سال ۹۸ و ۹۷ است که امیدواریم این تحولات باعث گشایش معیشت و زندگی مردم در سراسر کشور به ویژه استان اصفهان باشد.

واعظی اظهار داشت: مسئولان اتاق بازرگانی اصفهان فضای مناسبی برای صادرکنندگان و تولیدکنندگان بوجود آوردند، گزارش‌ها حاکی از آن است که بخش اقتصادی اصفهان در شرایط تحریم، فشار حداکثری و جنگ اقتصادی خوب برنامه ریزی کرده است.

وی اضافه کرد: این استان همچنین توانسته در شرایط کرونا برای صادرات بازارهای خوبی در کشورهای مختلف بوجود بیاورد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری بیان کرد: میان اتاق بازرگانی و بخش خصوصی، مسئولان دولتی استان و استاندار و مدیران کل بخش‌های مختلف ارتباط خوبی وجود دارد و توانستند با هم افزایی برای حل مشکلات گام بردارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 665151 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟