رزمایش دریایی ایران و روسیه بیانگر اقتدار دریایی نیروهای مسلح است

دریادار حبیب‌الله سیاری امروز( یکشنبه ) در حاشیه برگزاری جشنواره ایده‌ پردازی شهید نامجو در جمع خبرنگاران درباره برگزاری رزمایش مشترک نیروی دریایی ایران و روسیه با اشاره به برگزاری دومین رزمایش ایران و روسیه در جنوب کشور اظهار کرد: هنگامی که نیروی دریایی قدرتمند کشور روسیه با نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمایش برگزار می‌کند حاوی پیام روشنی است.

به گزارش رکنا، معاون هماهنگ کننده ارتش خاطرنشان کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از لحاظ تجهیزات، نیروی انسانی، تکنیک و تاکتیک، هدایت و فرماندهی و کنترل، ارتباطات و دستیابی به تجهیزات نوین در سطح مقیاس قدرت‌های جهانی دریایی قرار گرفته است.

به گفته دریادار سیاری این رزمایش مشترک به منظور برقراری امنیت در شمال اقیانوس هند برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به تهدیدات مختلف کشورهای فرامنطقه‌ای از اول انقلاب تا امروز تصریح کرد: کشور ما از روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با تهدیدات متعددی مواجه بوده است و دشمنان در این رابطه طرح‌های مختلفی مطرح کردند که همه با شکست مواجه شده است.

سیاری علت شکست طرح‌های دشمنان را اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توان بازدارندگی نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: باید در راستای ارتقای این توان همواره بکوشیم و با ایده‌پردازی و تحقیقات علمی بر مدار دانش روز حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه ارتش با توجه به ماموریت‌هایش که حفظ تمامیت ارضی و استقلال است؛ به اقتدار و عزت دست یافته و در مقابل تهدیدات امروز و آینده قطعاً جوابگو خواهد بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟