جانشین وزیر دفاع: امام راحل روحیه خودکفایی را به ملت تزریق کردند

سردار سرتیپ قاسم تقی‌زاده امروز( یکشنیه ) در آیین تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با آرمانهای امام راحل، افزود: امروز کشور با استفاده از محققان، مهندسان و طراحان جوان توانسته انواع موشک های رزمی زمینی، دریایی، هوایی و جنگ های الکترونیک را طراحی و بومی سازی کند.

به گزارش رکنا، وی اظهار داشت: بخشی از دستاوردهای نیروهای مسلح طی سال های گذشته رونمایی شده و بخش عمده آن نیز در حوزه رادار، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک به زودی رونمایی خواهد شد.

این مسئول با اشاره به پرتاب موفق موشک ماهواره بر ذوالجناح، خاطرنشان کرد: این موشک به زودی ماهواره های مورد نظر وزارت دفاع را به مدار زمین ارسال خواهد کرد تا در این حوزه نیز کشور به خودکفایی برسد.

ریاست سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این آیین با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی است، گفت: آرمانهای امام خمینی (ره) و به دنبال آن رهبر معظم انقلاب همان آرمان های پیامبران الهی است.

حجت الاسلام سید ضیاء الدین آقاجان پور افزود: آرمان والای انبیای الهی همانا تشکیل حکومت دینی بر روی زمین بود که در طول تاریخ برای اولین بار این اتفاق در کشور ما رخ داده است.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با الگو گیری از پیامبران الهی توانست با اتکا به مردم طاغوت زمان خود را درهم بشکند و حکومت دینی تشکیل دهد.

آقاجان پور خاطرنشان کرد: امروز وزارت دفاع در راستای تحقق اهداف و آرمان های والای امام راحل حرکت می کند و به جایی از خودکفایی رسیده که هیچ دشمنی جرات تعرض، تجاوز و دست درازی به کشور را ندارد.

فرماندهان و کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز یکشنبه به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان‌های والای ایشان تجدید میثاق کردند.

این آیین معنوی با حضور سردار سرتیپ قاسم تقی‌زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام سید ضیاء الدین آقاجان پور ریاست سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و جمعی از معاونان و فرماندهان این وزارتخانه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 659129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟