آخرین جزئیات رسیدگی به پرونده ترور شهید فخری زاده

مهدی امیری اصفهانی معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور در پاسخ به این سوال که پرونده ترور شهید فخری زاده در چه مرحله‌ای قرار دارد اظهار کرد: بحث‌های فنی و کارشناسی این موضوع تقریبا انجام شده و بحث‌های مربوط به اقامه دعوی در مراجع بین‌المللی هم انجام شده است.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: این پرونده فرآیند نسبتا طولانی را طی می‌کند، زیرا باید مستندات لازم را که بتوان از آن ها در مراجع بین المللی استفاده کرد، جمع آوری شود.

امیری اصفهانی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا این تحقیقات و مستندات هم اکنون در حال انجام و جمع‌آوری هستند یا خیر گفت: دستگاه‌های مربوطه در حال جمع آوری اطلاعات هستند و احتمالاً ظرف یکی دو هفته آینده جلسه جمع آوری مستندات برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور تصریح کرد: ما مصر هستیم تا نگذاریم حق خانواده این شهید و نظام اسلامی ضایع شود و کسانی که در این ترور نقش داشته اند و به عنوان عامل یا مباشر بوده‌اند، باید شناسایی شوند و با تمام کسانی که زمینه‌ساز این ترور بوده اند برخورد قانونی شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فردی دستگیر یا تحت تعقیب قرار گرفته است گفت: از آنجایی که این دست اطلاعات امنیتی هستند نمی‌توان به صورت کامل آن ها را بیان کرد، لذا پس از طی شدن روند پرونده درباره دستگیری و تحت تعقیب بودن افراد توضیح می‌دهیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 659075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟