آیت الله رییسی: توجه ویژه به ارتقای معیشت کارکنان قوه قضاییه، عامل اصلی پیشبرد سند تحول قضایی

سومین جلسه ستاد راهبری اجرای سند تحول قضایی به ریاست آیت الله رییسی برگزار شد.رییس قوه قضاییه با گرامیداشت دهه فجر گفت: اصلی‌ترین و مهمترین عامل در اجرای سند تحول قضایی، نیروی انسانی توانمند و با انگیزه است و ارتقای معیشت قضات و کارکنان قوه قضاییه یکی از مهمترین راه‌های مبارزه با فساد در قوه قضاییه است.

به گزارش رکنا، آیت‌الله رییسی با اشاره به مفاد سند تحول قضایی گفت: نظام پرداخت‌ها مانند بهره‌وری و خدمات رفاهی باید بر مبنای عدالت، کرامت منابع انسانی و ارتقای سلامت اداری باشد و برقراری عدالت در سراسر کشور و بین همه کارکنان قوه قضائیه پیگیری شود.

خدمات رفاهی و درمانی

رییس ستاد راهبری اجرای سند تحول قضایی گفت: با استفاده از منابع فعلی یا واگذاری اموال مازاد، باید خدمات رفاهی و درمانی بیشتری برای کارکنان فراهم کرد، به نحوی که از ابتدای سال ۱۴۰۰ همه سرمایه‌های انسانی دستگاه قضایی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار گیرند.

آیت الله رییسی افزود: معاونت مالی، پشتیبانی و امور عمرانی و معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی موظفند در تعامل با قوه مجریه و قوه مقننه، مشکلات معیشتی کارکنان قوه قضائیه را تبیین کنند تا در بودجه ۱۴۰۰، این مشکلات به حداقل برسد.

شایان ذکر است در این جلسه، گزارش معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی و معاونت مالی، پشتیبانی و امور عمرانی درباره میزان حقوق و دستمزد و خدمات رفاهی و درمانی کارکنان قوه قضاییه مطرح شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

میزان

کدخبر: 658967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟