رونمایی از نامزد جدید اصولگرایان در انتخابات 1400

حسن بیگی افزود : در حوزه های فنی مخصوصا بحث هسته ای و برجام تسلط دارد و در مجموع فردی عاشق، منصف و توانمند محسوب می شود.

این فعال سیاسی اصولگرا در مقایسه مجتبی ذوالنوری با سردار محمد گفت: آقای ذوالنوری خیلی از سردار سعید محمد تواناتر و جامع تر است. آقای سردار محمد در حوزه عمرانی کار کرده، حال آنکه آقای ذوالنوری علاوه بر حوزه عمرانی و فنی، در مباحث حوزوی و سیاست خارجی نیز تسلط دارد. آقای ذوالنوری می خواهد یک دولت اصولگرا حداکثری تشکیل دهد و این توانایی را دارد.

وی ذوالنوری را جزء 5 نامزد اول اصولگرایان خواند و درباره پایگاه اجتماعی ذوالنوری ادامه داد: آقای خاتمی وقتی کاندیدا شد مسئول کتابخانه ملی بود، بعد جریان اصلاحات یکدست و هماهنگ از آقای خاتمی حمایت کرد وقتی نتیجه انتخابات اعلام شد، خود آقای خاتمی هم این نتیجه را باور نمی کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه اظهار کرد : آقای احمدی نژاد هم وقتی کاندیدای ریاست جمهوری شد، کسی او را قبل از شهرداری تهران نمی شناخت، جریان اصولگرایی برای حمایت از او یکدست شد و او رأی آورد. گفته شد که خود آقای احمدی نژاد باور نمی کرد این رأی را بیاورد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 658610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟