گرامی‌مقدم: حمایت از نامزد غیراصلاح‌طلب در دستور کار نهاد اجماع‌ساز نیست

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: «آن نه نفر متشکل از خانم زهرا شجاعی و آقایان حسین کمالی، فرج کمیجانی، جواد امام و محمود صادقی(منتخب شورای هماهنگی) و سید عبدالواحد موسوی لاری، بهزاد نبوی، حسین مرعشی و محسن امین‌زاده(منتخب خاتمی) 15 عضو حقیقی را انتخاب کردند».

این فعال سیاسی درباره اشخاص حقوقی حاضر در نهاد اجماع‌ساز هم گفت: «علاوه بر این 32حزب هم به عنوان اعضای حقیقی نهاد اجماع‌ساز حضور دارند که نمایندگان احزاب در جلسات این نهاد شرکت می‌کنند».

گرامی‌مقدم در پاسخ به این پرسش که نهاد اجماع‌ساز در آینده چه برنامه‌هایی را در دستور کار خود دارد، بیان کرد: «همان‌طور که آقای کمیجانی و آقای امام گفتند، 15 عضو حقیقی و 32حزب دعوت می‌شوند و اولین جلسه نهاد برگزار می‌شود تا تشکیلات را شکل دهند».

او درباره اینکه چه زمانی نهاد اجماع‌ساز وارد بررسی گزینه‌های انتخاباتی می‌شود، تصریح کرد: «باید منظر بمانیم و ببینیم شورای نگهبان صلاحیت کدام یک از نامزدها را تأیید می‌کند. بعد از اعلام نظر شورای نگهبان بر صلاحیت نامزدها کار بررسی مصدایق آغاز می‌شود».

گرامی‌مقدم در پایان درباره اینکه آیا در دستور کار نهاد اجماع‌ساز بررسی ادامه سیاست ائتلافی یا همان حمایت از نامزد غیراصلاح‌طلب وجود دارد یا نه، گفت: «خیر، به هیچ‌وجه حمایت از نامزد ائتلافی مورد بحث نخواهد بود و همه بر این موضوع اجماع دارند که باید با نامزد اصلاح‌طلب وارد انتخابات شد . »آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟