انتقاد ابطحی به نظر توکلی درباره غسال آیت الله مصباح یزدی

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان این مطلب که «فضای رسانه‌ای علیه آقای مصباح است تا بگویند غسال ایشان ثروتمند و رانت‌خوار» است، تاکید کرد: فرضا هم که باشد، این مساله چه ربطی به آقای مصباح دارد؟

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: باید ترس از نفوذ داشته باشیم تا از چهره‌هایی که خود را به علما و مراجع و مسئولان نزدیک می‌کنند، مراقبت کنیم اما این مورد به خصوص که بگویند غسال آیات مصباح یزدی و حق‌شناس رانت‌خوار بوده و بدهکار بانکی است، جریان مشکوکی به نظر می‌رسد.

ابطحی خاطرنشان کرد: غسل دادن و دفن میت واجب کفایی است و هر کسی می‌تواند در صورتی که توان و علم این کار را داشته باشد – خواه پولدار یا بی‌پول - این کار را انجام دهد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با ابراز نگرانی از تقویت جو رسانه‌ای برای زیر سوال بردن مصباح یزدی گفت: این جریان مشکوک است و خود آقای توکلی باید در این زمینه پاسخ دهند منتها به واقع با وضعیت سلامتی که درباره ایشان می‌دانیم توقعی از ایشان نداریم اما بالاخره رسانه‌ها باید با آقای توکلی تماس بگیرند و خواهان دریافت مستندات این ادعا شوند تا ببینیم واقعیت مساله چه چیزی بوده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟