دبیرکل حزب مردمی اصلاحات :آمدن سید حسن خمینی برای نامزدی جدی شد

به گزارش رکنا، محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به تصویب و شکل‌گیری کامل نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان گفت: معتقدم که این نهاد هم برای اجماع اصلاح طلبان چاره ساز نخواهد بود و نمی‌تواند نقش اجماع سازی را به خوبی ایفا کند؛ چرا که بیشتر گروه‌های اصلاح طلب با این مجموعه مخالف هستند.

او ادامه داد: به بیانی دیگر گروه‌هایی از اصلاح طلبان که در درون آن اجماع قرار ندارند چندان موافق اجماع سازی به این شکل نیستند و این هم موضوع تازه‌ای است که برخی مطرح می‌کنند، اما باز هم یک طرح شکست خورده است و تا زمانی که تمام گروه‌های اصلاح طلب گرد هم جمع نشوند این اتفاق رخ نخواهد داد. کمااینکه در حال حاضر هر یک از احزاب اصلاح طلب به صورت جداگانه در حال معرفی نامزد انتخاباتی هستند، برای مثال حزب کارگزاران، اتحاد ملت، مجمع روحانیون مبارز و سایر احزاب هر یک نامزدهای جدا دارند، بنابراین بعید است که اجماعی رخ دهد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات افزود: اسحاق جهانگیری ، محمدرضا عارف و مصطفی معین در شرف نامزدی برای انتخابات هستند، از سوی دیگر هم موضوع آمدن سید حسن خمینی برای نامزدی جدی شده که اینها هر کدام نشان دهنده عدم اجماع در بین اصلاح طلبان است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 654840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟