دیدار وزیر اطلاعات با آیت الله حسینی بوشهری

به گزارش رکنا و به نقل از پایگاه خبری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات با حضور در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله حسینی بوشهری در این دیدار ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی اظهار داشت: «ماه بهمن را که در حقیقت، بهار انقلاب است، به شما و همکارانتان تبریک عرض می‌کنم . »

وی به پیشرفت‌های روز افزون انقلاب اسلامی اشاره و ابراز کرد: دشمنان ما امید داشتند که این انقلاب در ماه‌ها و سال‌های اولیه با شکست مواجه شود اما به کوری چشم آنان ایران اسلامی روزبه‌روز پیشرفت می‌کند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: بخشی از این پیشرفت‌ها مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و ایثارگرانه فرزندان انقلاب در وزارت اطلاعات است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ضمن تقدیر از مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ و ارتقاء امنیت کشور برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار وزیر اطلاعات با ابراز خشنودی از انتخاب آیت‌الله حسینی بوشهری به ریاست جامعه مدرسین، به بیان گزارشی از آخرین تحولات کشور و منطقه پرداخت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود علوی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در ایجاد بی‌ثباتی و ناامن سازی کشور گزارشی از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی‌سازی این توطئه‌ها ارائه کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟