16 بهمن موضوع برخورد نماینده مجلس با سرباز راهور بررسی می‌شود

محمد رضا دشتی اردکانی با بیان اینکه هم اینک درحال اخذ گزارشات لازم از مراجع ذی صلاح در خصوص این موضوع هستیم خاطر نشان کرد: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس بررسی این موضوع را با جدیّت در دستور کار دارد که در این خصوص نیز در اولین جلسه این هیئت موضوع بررسی خواهد شد.

به گزارش رکنا، وی در مورد زمان برگزاری این جلسه گفت: به دلیل تعطیلی مجلس در هفته جاری، اولین جلسه کمسیون روز چهارشنبه ( 15 بهمن ) برگزار خواهد شد که در همان جلسه نیز بررسی این موضوع در دستور کار قرار دارد.

روز گذشته نیز این عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس یازدهم با بیان اینکه هنوز گزارشی از درگیری یک نماینده مجلس با مامور پلیس راهور دریافت نشده، گفته بود: در صورتی که چنین خطایی صورت گرفته باشد برابر مقررات ورود می کنیم ولی اگر موضوع صحت نداشته باشد مسببان فضاسازی باید پاسخگو باشند.

به گفته نایب رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس یازدهم چگونگی وقوع این اتفاق به زودی بررسی و مردم را از تصمیم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مطلع خواهیم کرد.

گفتنی است ، از روز گذشته ( شنبه ) انتشار فیلمی از برخورد یک نماینده مجلس با مامور وظیفه راهور (نیروی انتظامی) خبرساز شده است. در این فیلم که عصر شنبه به شکلی گسترده در فضای مجازی منتشر شد، گفته می‌شود خودروی این نماینده حین عبور غیرقانونی از خط ویژه در خیابان انقلاب تهران محدوده دروازه دولت با هشدار مامور راهور مواجه می شود. به گفته یکی از شاهدان در این فیلم، این مواجهه به جر و بحث میان رانندۀ نماینده و مامور راهور و سرانجام زدن سیلی به صورت مامور راهور توسط نماینده منتهی شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟