جلال زاده: رئیس جمهور امروز به مجلس توهین کرد!

 وحید جلال زاده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: رئیس جمهور امروز به نمایندگان اهانت کرده و گفته است آن‌ها کسانی هستند که ۴ عمل اصلی را بلد نیستند و هر کس دو کلاس سواد داشته باشد، متوجه می‌شود که کمیسیون تلفیق به جای ادبیات اقتصادی، ادبیات سیاسی به کار می‌برد.

به گزارش رکنا، وی تصریح کرد: شما که می‌گوئید ۲۷ سال تجربه بودجه نویسی دارید، اکنون چه بر سر مملکت آورده‌اید؟ اگر مجلس کلیات بودجه 1400 را که بودجه فروپاشی بود، رد می‌کرد، رئیس جمهور جرأت اهانت به مجلس را نداشت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس متذکر شد: رئیس جمهور از اسفند سال گذشته از محل کار خود خارج نشده است و ببینید که با ۷ سال بودجه‌نویسی خود چه بر سر مردم آورده است.

جلال زاده تاکید کرد: رئیس مجلس و هیئت رئیسه چرا اجازه می‌دهند که روحانی به مجلس توهین کند؟ نمایندگان باید با رد کلیات جواب رئیس جمهور را بدهند.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: درباره رد یا قبول کلیات لایحه بودجه در صحن علنی و توسط همکاران تصمیم گرفته می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کسی حق اهانت به نمایندگان و مجلس را ندارد، اظهار داشت: کسانی که ادعا می‌کنند خیلی بلدند و باسوادند، این وضع را برای مردم بزرگ ایران به وجود آورده‌اند. رئیس‌جمهور حق نداشت که در جلسه امروز هیئت دولت به مجلس اهانت کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟