نائب رئیس مجلس :سخنگوی دولت با رئیس جمهور هماهنگ نیست

به گزارش رکنا، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران استان البرز در این باره افزود: بنده در مصاحبه‌ای گفتم که دولت قصد دارد قیمت دلار را به 11500 تومان برساند که این موضوع با واکنش ربیعی سخنگوی دولت همراه بود و بعد از آن رئیس جمهور در مصاحبه‌ای گفت که نرخ محاسباتی دلار را 11500 تومان در نظر گرفته است.

نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گویا سخنگوی دولت با رئیس جمهور هماهنگ نیست، اضافه کرد: ریزش ارز هم در حال اتفاق افتادن است، در زمان حاضر باید پرسید؛ شرایط ارزی چگونه است، ارز داریم یا نه؟ اگر نداریم چگونه است؟ آقایان از این سخنان من ناراحت شدند که چرا این جمله گفته شده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بودجه و رشد برخی موارد در آن گفت: در بودجه نرخ افزایش دستمزد کارمندان پیش‌بینی شده، اما برای بازنشستگان این مورد رشد داده نشده است ‌و در این بودجه رشد هزینه‌ها مشهود است.

قاضی‌زاده هاشمی در مورد منابع بودجه تصریح کرد: فروش دو میلیون و سیصد هزار بشکه نفت و در صورت فراهم نبودن این امکان فروش اوراق مطرح شده است که منابع را تأمین کند که حجم اوراق پیش‌بینی‌شده به‌گفته یکی از اقتصاددانان نزدیک به دولت بدهی 100 هزار میلیارد تومانی را به سال 1400 منتقل می‌کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 651933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟