نشست استماعی مدیر اطلاعات ملی بایدن به تعویق افتاد

به گزارش رکنا و به نقل از سی ان ان ، قرار بود ساعت ۱۲ روز جمعه «آوریل هینز» در کمیته اطلاعات سنای آمریکا حضور یابد تا علاوه بر ارائه برنامه‌های خود، به سوالات سناتورها پاسخ دهد.

اما اعلام شد این نشست به هفته آینده موکول شده است که زمان آن هنوز مشخص نیست.

تاکنون گارد ملی، اف بی آی، پلیس متروپلیتین برای تامین امنیت آئین تحلیف جو بایدن به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا همکاری دارند و به همین منظور ژنرال دانیل هوکانسون، رئیس دفتر گارد ملی روز پنج‌شنبه در جلسه توجیهی به مایک پنس معاون رئیس جمهوری گفت تعداد نیروهای گارد ملی که برای کمک به امنیت به واشنگتن می‌آیند تا کنون به حدود ۲۱۰۰۰ نفر رسیده است.

مقامات گفته‌اند با توجه به بررسی مداوم تهدیدات توسط نهادهای انتظامی، این تعداد می‌تواند افزایش یابد.

این حضور گسترده نیروهای نظامی که تعداد آنها از نیروهای نظامی آمریکا در عراق، افغانستان و سوریه هم بیشتر است، جو رعب و وحشت را در میان ساکنان پایتخت ایالات متحده ایجاد کرده است.

مغازه‌ها و فروشگاه‌ها از ترس تخریب و دستبرد اموال در صورت شورش احتمالی هواداران ترامپ، با تخته‌های چوب پوشیده شده‌اند.

ایستگاه‌های مترو تعطیل شده است و گفته می‌شود این تعطیلی تا روز تحلیف بایدن ادامه دارد.

جو بایدن در انتخابات ۱۳ آبان ماه، ۳۰۶ رای گزینشگران را از آن خود کرد و قرار است روز یکم بهمن‌ماه، پس از ادای سوگند، به صورت رسمی قدرت را در دست گیرد.

گفته شده است ترامپ قصد دارد صبح همان روز در حالیکه هنوز رئیس جمهوری آمریکا است، به سوی ملک شخصی خود در فلوریدا حرکت کند و در آنجا مستقر شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 651445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟