اقدام شرم‌آور رژیم صهیونیستی نسبت به شهروندان معترضش! +جزییات

رسانه‌ها گزارش دادند که شین بت (دستگاه جاسوسی داخلی رژیم صهیونیستی) تلفن معترضان به نخست وزیر رژیم صهیونیستی را هک کرده است.

به گزارش رکنا، وبگاه «تایمز اسرائیل» شنبه شب به نقل از شبکه 13 این رژیم نوشت که شین بت تلفن آن گروه از معترضان به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل که قصد داشتند وارد اقامتگاه وی در قدس اشغالی شوند را هک کرده است.

مجوز لازم برای خواندن پیام‌های متعرضان در گوشی‌ها

بر اساس این گزارش، شین‌بت مجوز لازم برای خواندن پیام‌های متعرضان در گوشی‌ها و جستجوی منازل آن‌ها را بعد از تلاش معترضان در شنبه گذشته برای ورود به اقامتگاه نتانیاهو و همسرش از مقامات مربوطه کسب کرد. شین بت مدعی شده این اقدام برای حفظ امنیت فلسطین اشغالی صورت گرفته و در صورت مشاهده هرگونه تهدید با آن بر اساس قانون برخورد می‌کند.

این در حالی است که غروب شنبه نیز معترضان مقابل خیابان‌های منتهی به اقامتگاه نتانیاهو در قدس اشغالی تجمع کردند.

منابع خبری گزارش دادند که معترضان به نخست وزیر رژیم صهیونیستی مقابل اقامتگاه وی در «رحاویا» واقع در «میدان پاریس» در غرب قدس اشغالی در حال برگزاری تظاهرات هستند. منابع خبری افزودند که معترضان با تجمع در تقاطع‌ها و پل‌های مختلف در فلسطین اشغالی در حال برگزاری تظاهرات علیه نتانیاهو هستند.

رسانه‌های صهیونیستی بعد از ظهر شنبه به وقت تهران نیز از انتقال بنیامین نتانیاهو»و همسر وی به مکانی امن حین برگزاری تظاهرات در شنبه گذشته مقابل اقامتگاه وی خبر دادند. در آخرین تجمع اعتراضی مقابل اقامتگاه نتانیاهو در قدس اشغالی در شنبه گذشته، وی و همسرش به یک مکان امن انتقال یافتند. نتانیاهو، همسرش و شماری از همراهان وی به یک اتاق امن به اقامتگاه نتانیاهو انتقال یافته و تا دریافت اطلاعات امنیتی از «شین بت» (دستگاه جاسوسی داخلی رژیم اسرائیل) مبنی بر آرام بودن اوضاع حدود 40 دقیقه در آن مکان مستقر بودند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

برنا

 

کدخبر: 649342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟