وقتی شهید سلیمانی از قدس حمایت می کرد برخی حاکمان منطقه قدس را به آمریکا می فروختند

به گزارش رکنا، زیاد نخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در مراسم گرامیداشت نخستین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سخنانی گفت: حاج قاسم مانعی بود که از فروپاشی و سقوط منطقه از اقیانوس[اطلس] تا خلیج فارس جلوگیری می‌کرد. در حالیکه برخی حاکمان منطقه قدس را می‌فروشند و این کار را در غیاب شهدا انجام می‌دهند.

وی افزود: از این فرصت استفاده می‌کنم تا بیان کنم که ما به جمهوری اسلامی و رهبری آن که هدایت این اتفاقات را برعهده دارد، افتخار می‌کنیم. شهادت می‌دهم که حاج قاسم همواره در دفاع از قدس فعال و پرتلاش بود.

زیاد نخاله با تاکید بر اینکه باید از روش زندگی سردار سلیمانی الگو بگیریم، اظهار داشت: اکنون ما نمی‌پرسیم که ایشان چگونه به شهادت رسید چرا که ماجرای شهید شدن ایشان را همه می‌دانیم، اما باید بگوییم که او چگونه زیست؟ چطور زندگی کرد و مردی خالص و مجاهدی در راه خدا بود. ایشان از همه لقب‌ها، اسامی و صفت‌هایی که برایش استفاده می‌شود بزرگ‌تر بود.

وی ادامه داد: شهادت می‌دهم موشک‌هایی که پایتخت اسرائیل را درهم کوبید، خود حاج قاسم بر رساندن آن‌ها به گروه‌های مقاومت، نظارت داشت و این علاوه بر رساندن تخصص، تجارب و سایر توانمندی‌ها به نیروهای مقاومت بود که تحت نظر ایشان انجام می‌شد.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: این حمایت‌های ایشان از فلسطین در حالی انجام می‌شد که برخی کشورهای منطقه به دلیل ترس از سقوط خود برای جلب حمایت در برابر آمریکا گردن خم می‌کنند و قدس را می‌فروشند تا خودشان باقی بمانند.

وی در پایان گفت: هیچ روزی نبود که او توجه به فلسطین را رها کرده باشد.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟