وزیر علوم با حضور درکمیسیون آموزش به سوالات نمایندگان پاسخ داد

به گزارش رکنا، احمدحسین فلاحی در تشریح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه امروز کمیسیون حضور یافت و به سوال ۵ نماینده پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری افزود: علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل نخستین نماینده سوال‌کننده از وزیر علوم درباره فعالیت یکی از مدیران ارشد وزارت علوم سهامداران موسسات غیردولتی بود که از پاسخ وزیر قانع نشد و این سوال به صحن مجلس رفت.

فلاحی خاطرنشان کرد: معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار دیگر نماینده سوال‌کننده از وزیر علوم بود که درباره بحث کم‌توجهی وزارت علوم به کیفیت‌بخشی به آموزش‌های کاربردی مرتبط با مشاغل کشور پرسید که مقرر شد هیاتی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به چابهار سفر کرده و این مشکل را حل کند.

وی تصریح کرد: مهدی عیسی‌زاده نماینده میاندوآب نماینده سوال‌کننده دیگری بود که درباره علت افزایش تحرکات منافقین و سلطنت‌طلب‌ها در فضای علمی دانشگاه‌ها سوالی مطرح کرد و قرار شد اسناد و مدارک مربوط به این سوال در اختیار حراست این وزارتخانه قرار گیرد.

فلاحی عنوان کرد: علی‌اصغرخانی نماینده شاهرود و میامی دیگر نماینده سوال‌کننده از وزیر نیز درباره عدم نظارت بر عملکرد روسای دانشگاه‌ها و تصمیم‌گیری غیرکارشناسی در مورد دانشگاه‌ها پرسید که از پاسخ‌های وزیر قانع شد.

فلاحی اضافه کرد: سوال رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان نیز به تعویق افتاد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 645500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟