دعوت کدخدایی از دانشجویان برای شرکت در یک رقابت علمی درباره انتخابات 1400

به گزارش رکنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی رئیس پژوهشکده و سخنگوی شورای نگهبان شامگاه شنبه در کارگاه آشنایی با فرایند نظارت بر انتخابات که با حضور ۸۰ تن از فعالان رسانه و شبکه‌های اجتماعی به صورت مجازی برگزار شد، از برگزاری رقابت علمی"ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری1400 " در آینده نزدیک خبر داد.

وی با بیان اینکه این رقابت علمی به همت پژوهشکده شورای نگهبان و با همکاری بنیاد ملی نخبگان و سایر مراکز علمی و پژوهشی برگزار می‌شود، از همه دانش آموختگان، دانشجویان و نخبگان دعوت کرد تا در آن شرکت کنند.

کدخدایی در تشریح محورهای این رقابت علمی، افزود: "راهکارهای ممانعت از تاثیر بحران کرونا در مشارکت انتخابات ریاست جمهوری"، "چالش‌های قانونی و حقوقی در برگزاری انتخابات"، "چالش‌های انتخابات الکترونیک"، "چالش‌های نحوه ساماندهی حوزه‌های رای دهی" و "چالش‌های نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی" از جمله محورهای این رقابت هستند.

وی تاکید کرد: پس از جمع آوری ایده‌ها و پایان رقابت، ایده‌های برتر علمی دسته‌بندی شده و تلاش می‌کنیم هم خودمان در شورای نگهبان و هم دوستان وزارت کشور از آنها استفاده کنیم.

رئیس پژوهشکده شورای نگهبان "امتیاز فعالیت‌های نخبگانی"، "انعقاد قرارداد مشاوره در طرح پژوهش مطالعات انتخابات" و نیز "اعطای جوایز نقدی" برای تیم‌های برتر را از جمله امتیازات و مزایای علمی و نقدی این رقابت علمی عنوان کرد.

وی از علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر درباره این رقابت علمی خواست تا به پایگاه اطلاع رسانی roydad1400.ir مراجعه کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 644772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟