صف 2 کیلومتری خودروها برای دریافت غذا

به گزارش رکنا، با شیوع ویروس کرونا در 9 ماهه گذشته در آمریکا ، بسیاری از مردماین کشور برای دریافت مواد غذایی به بانک‌های ( انبارهای ذخیره) مواد غذایی هجوم بردند. بسیاری از این افراد پیش از این به این سازمان‌های غیر انتقاعی و خیریه کمک می‌کردند. اما از دست رفتن بسیاری از مشاغل، بیکاری گسترده و تعطیلی مدارس بر اقتصاد خانوارها تاثیر داشته و آنها را به سمت استفاده از خیره‌ها سوق داده است.

بی‌بی‌سی در گزارشی به بررسی وضعیت معاش خانوارهای آمریکایی و استفاده اآنها از بانک‌های مواد غذایی و موسسات خیریه پرداخته است. صف 1.6 کیلومتری خودروها برای دریافت غذا در آمریکا

بانک‌های مواد غذایی در سراسر آمریکا در تلاشند که در حین بیماری همه‌گیر کرونا، غذای بسیاری از مردم حتی در مناطق ثروتمندنشین این کشور را تامین کنند. مردم نیزبرای گرفتن غذا درصف 1.6 کیلومتری ساعت ها باید انتظار بکشند.

"بانک‌های مواد غذایی" موسسات خیریه یا غیرانتفاعی هستند که به توزیع غذا برای مردم نیازمند می‌پردازند و گسترش گرسنگی جلوگیری می‌کنند.

"کارلا کندلاریو" 30 ساله هرگز تصور نمی‌کرد که روزی او همسرش مجبور شوند برای تامین غذای خود و خانواده‌شان به یک بانک غذا مراجعه کنند.

قبل از شروع بیماری همه‌گیر کرونا این زوج که در "لودون" ویرجینا زندگی می‌کنند با مجموع حقوق خود زندگیشان را می‌گذراندند. "کارلا" از افراد سالمند مراقب می‌کرد و همسرش در بخش ساخت و ساز مشغول بود.

در ماه ژوئن (خرداد) گذشته "کندلاریو" شغل خود را از دست داد. او گفت: "از آن زمان همه چیز تغییر کرد".

از دست دادن ناگهانی درآمد و یک عمل دندانپزشکی غیرمنتظره و ضروری برای کندلاریو حدود 3000 هزار دلار آب خورد و آنها را بیش از قبل تحت فشار مالی قرار داد. آنها یک فرزند 11، 9 و دو فرزند دوقلوی 4 ساله دارند.

کندلاریو می‌گوید: آنها اخیرا آنقدر "بدهکار" بودند که برای غذا خوردن به سراغ موسسه " تسکین گرسنگی لودن" به عنوان یک انبارغذا در "لیسبورگ" ویرجینا می‌رفتند.

خانواده کندلاریو تنها کسانی نیستند که با چنین تقلای پیش‌بینی نشده‌ای مبارزه می‌کنند.

براساس داده‌های اداره سرشماری تعداد زیادی از آمریکایی‌ها بیش از هر زمان دیگری در طول شیوع بیماری همه‌گیرکووید-19 گرسنه مانده‌اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟