جزئیات دیدار دو عضو حزب اعتماد ملی با کروبی

به گزارش رکنا، محمد گلزاری و مهران فرجی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشتند: پس از مدت‌ها و با پیگیری‌های فراوان، امکان ملاقات ما با شیخ مهدی کروبی در محل حصر فراهم شد. آخرین دیدار ما به سال‌ها قبل و پیش از آغاز حصر برمی‌گشت.در این ملاقات که حدود دو ساعت و نیم طول کشید، خاطرات سال‌های دور را با دقت و حافظه مثال‌زدنی بیان کردند.

در این متن آمده است: در برابر نگرانی ما از وضعیت سلامتشان با خوش رویی انواع حوادث جسمانی را که در ایام حصر برایشان اتفاق افتاده، تشریح کردند و گفتند شکر خدا نسبت به ماه‌های گذشته وضعیت بهتری پیدا کرده‌اند.

در این گزارش آمده است: کروبی با روحیه‌ای بالا، اما نگران از وضعیت کشور و آینده، به شرایط اقتصادی مردم، خطراتی که ایران را تهدید می‌کند، برخوردها و احکام تند قضایی و... اشاره کرد و ناراحت بود.

این گزارش می‌افزاید: پس از ده سال حصر، مهمترین نگرانی او، مردم بودند و ایران. از دوران نهضت گفت و خون‌هایی که مردم در راه آرمان‌هایشان و برای مبارزه با استبداد و استعمار دادند. از انتخابات ۸۴ گفت و ۸۸ و انحراف و نفوذی که سال ۸۴ کلید خورد. شاداب و سرزنده و پیگیر خبرها بود و نگران بود که در آینده، اگر شرایط به همین شکل پیش برود، اتفاقات تلخ‌تری رخ بدهد. اینکه روزنه‌ای به سوی اصلاح امور باز شود، برایش امیدوارکننده بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 641384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟