به گزارش رکنا، دادگاه عالی ویسکانسین اعلام کرد که ستاد دونالد ترامپ نتوانسته این دادگاه را برای تحقق خواسته‌اش برای ابطال آرای این ایالت متقاعد کند.​
این در حالی است که «مارک الیاس» وکیل دموکرات روز گذشته در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت که در حال حاضر هیچ دادخواست بدون حکمی از سوی ترامپ یا متحدان وی در هیچگونه دادگاهی در آمریکا وجود ندارد.
شکایتی که امروز دادگاه عالی ویسکانسین آن را رد کرد تنها پرونده‌ای بود که همچنان باقی مانده بود که طی آن ستاد ترامپ درخواست تجدید نظر درباره رد یکی از دادخواست‌هایش را داده بود.
تاکنون و در صورتی که ترامپ دادخواست جدید دیگری را ارائه ندهد، وی و متحدانش 60 دادخواست برای ابطال نتایج آرا در چند ایالت داشته‌اند که تمامی دادخواست آنها با شکست مواجه شده است.
ادعاهای ترامپ در حالی مطرح می‌شود که دیوان عالی آمریکا روز شنبه درخواست ایالت تگزاس و ستاد وی برای ابطال نتایج انتخابات در ۴ ایالت این کشور را رد کرد. هر سه قاضی که از سوی ترامپ در این دادگاه منصوب شده‌اند نیز همراه با اکثریت قضات دادگاه عالی آمریکا این اقدام ایالت تگزاس و ستاد ترامپ را رد کردند.
ایالت تگزاس به همراه ستاد ترامپ در دادخواستی که به دیوان عالی آمریکا ارائه کردند خواستار ابطال نتیجه انتخابات در ۴ ایالت کلیدی جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین بودند که در تمامی این ۴ ایالت کلیدی، بایدن پیروز انتخابات اعلام شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟